torsdag 7 maj 2009

Skiss-tävling, maj

Tävlingsbidragen:

Monika:


Solveig:


agnelia:


Lilltolen:


Claudia79:


Yvonne:


Hanna:


Tettiz:

Dilorf:


Ladytala:


DrAnnika:


Sayurii:


Neliz:

Tindela:


essmo:

Sofia:


Moja:


rackarungen:


Anna-Lena:


Lilla Anna:



Det har blivit maj (tiden går så fort!), dags för en ny månadstävling och den här gången blir det en skiss-utmaning! Utgå ifrån skissen och skapa kort, LO eller något altrat.

Skicka en bild (ca 600 pixlar) på ditt alster till blogg@karlssonsscrapperi.se senast den 31 maj. Vinnaren presenteras i början av juni och belönas med en liten present.

Hoppas att du vill vara med och lycka till!

7 kommentarer:

A-L sa...

Jag gillar skisser och den här ska jag spara för den kommer säkert till pass flera gånger.

agnelia sa...

Skissen är underbar! Helt i min smak!
Har gjort en LO efter den och även jag kommer spara den här skissen!

Gurkiss sa...

Snygga Lo´s och kort :)

kram gurkiss

Jeanette Wallén sa...

Får man visa sitt bidrag i sin egen blogg också, eller vill du att man väntar tills tiden är ute?

Min tolkning är i alla fall inskickad nu! :D

Kram,
Jeanette

Jenny sa...

Jajemän, det är bara att visa. :)

Lilltolen sa...

Gillade verkligen den här skissen och inspirationen gick lätt igång.

agnelia sa...

Vilka underbara bidrag!