måndag 5 april 2010

April-utmaningen

4 bidrag har kommit in! Vinnare avslöjas inom kort..

FiaZ:


Samara:


Kristina:


Blåhage:



Mars-utmaningen handlade om kromatik (om kan man säga så?) och jag pratade om musikteori och kromatiska skalor.. Även april-utmaningen handlar om musik! Nu handlar det om att på något sätt tolka musik: gör en LO som hyllning till en favoritartist, dekorera ett alster med noter och fiol-charms, altra ett fodral till en bland-CD eller "Leende guldbruna ögon" skulle kanske bli en fin titel på en LO? Ja, man kan nog hitta på lite vad som helst.

Skicka en bild på ditt bidrag till blogg@karlssonsscrapperi.se senast den 30/4. Alla inskickade bidrag publiceras här på bloggen och ett bidrag belönas med ett litet presentkort i butiken. Hoppas att du vill vara med!

3 kommentarer:

Samara sa...

En utmaning som passar mig perfekt, jag ska absolut vara med :)

FiAZ sa...

Nu har även jag skickat in ett bidrag. Kul utmaning. Jag kommer ndefinitivt göra fler.

Anonym sa...

Vänta med spänning på resultatet