söndag 5 september 2010

Inte fler än 8

Eller eight is enough som det kanske egentligen heter. Jag har provat, det tog lite tid, men så kul det var! Det är ett sätt att utmana sig själv och går till så här, på ett ungefär:

Man väljer 8 produkter och får sedan bara använda sig av dem när man sedan skapar 4 LO's. Inte riktigt så hårt, för man får fri tillgång till cardstock, pennor, ink, lim och verktyg. Det är ett bra sätt att verkligen använda sitt material. Och perfekt om man behöver packa lätt inför en träff. (Fast kanske inte om man behöver packa fort, för min egen del tog nämligen själva ihopplockandet ganska lång tid. Men det går kanske att öva upp och det är klart, ju fortare och ju mindre man tänker efter när man väljer sina 8 grejer, desto större utmaning kan det bli..)

Hursomhest, det här är mitt 8-kit:

4 mönstrade papper (ett av dem dubbelsidigt), en bit spets, en die och en stämpel.
Och här mina 4 LO's, i den ordningen jag gjorde dem:
1.
2.
3.
4.

1 kommentar:

Virra sa...

Hmmm, har aldrig testat det men det låter som en kul och klurig utmaning... Får sätta upp den på min "to-do-lista" :)