tisdag 17 maj 2011

Snart stänger butiken

Den 12 juni stänger butiken. Det känns tråkigt, men jag har funderat och funderat och sedan funderat lite till och kommit fram till att det är så det måste bli. Jag hinner helt enkelt inte med allt jag vill göra. Och livet är alldeles för kort för att stressa igenom det.

Bloggen kommer att finnas kvar däremot, men den blir mer som min egen pyssel- och inspirationsblogg. Lite mer bara Jenny. Jag hoppas att du kikar in här någon gång ibland, det skulle vara trevligt.

5 kommentarer:

Frida sa...

Jag tycker det är tråkigt Jenny, men förstår dig. Ett sunt beslut tror jag.
Men självklart kommer jag fortsätt följa bloggen, det är så kul att se ditt pyssel!

Chruss sa...

Åh, vad tråkigt Jenny men kul att du fortsätter blogga!

agnelia sa...

Tråkigt och ledsamt Jenny,jag kommer sakna din butik väldigt mycket.
Men _väldigt_ förståeligt och förståndigt beslut! Du ska inte stressa halvt ihjäl dig för det gynnar inte någon.
Näe, njut och umgås med familjen och pyssla (och blogga!) vidare! :)

Varmaste kramarna från RoseMarie

Malin ~ Lillpiga sa...

Otroligt trist Jenny men skönt att du kommit fram till ett beslut som kommer ge dig och din familj mer tid. KRAM och tack!!

Jeanette A sa...

Hej!

Idag kom de fina blommorna jag köpte för mitt vinstpresentkort,tusen TACK!!! Tack också för den fina "Grattis"-stämpeln som du skickat med :)
Jag tycker också att det är tråkigt att du stänger din butik,men jag har full förståelse för ditt beslut. Livet är alldeles för kort för att stressa igenom. Ta hand om dej o din familj o tack för den här tiden!
Kram Jeanette/Rakaela