onsdag 23 december 2009

Lucka 23

Dagens lucka innehåller några enkla förslag på hur man kan piffa till julens paket:

Jag stämplade och embossade (silver pearl) en bit naturfärgat papper. Sedan slog jag in julklappen och inkade kanterna med liiite grå distressdyna och mycket vit fluid chalk. Vitt snöre omkring och en matchande tag och så var det klart.


Gammalt tidningspapper, eller som i det här fallet, gammalt notpapper blir vackert tillsammans med rött band. Även här inkade jag kanterna lite efter att jag slagit in julklappen.



Jag semi-altrade en smycke-ask. Semi just för att jag endast klädde toppen på locket med mönstrat papper, satte dit en halv stjärna, lite snöre, tag och lacksigill, resten fick vara som det var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina paket! får vi så fina iår?
/linea