måndag 21 juni 2010

Mors dag

Det var ju ett tag sedan, inspiration till nästa års morsdag-kort kanske inte behövs riktigt än, men det har inte blivit av att jag gett kortet till min mamma förrän nu i helgen.


Kortet kom till på en träff i en får/får inte-utmaning. Jag minns inte alla reglerna, men det som jag inte kommer glömma var att man inte fick använda rivna eller inkade kanter. Det var inte lätt vill jag lova. Jag höll på länge och det slutade med att jag använde ett papper som var slitet mönstrat. Fegt, jag vet, men det var ju så svårt!
..
Och när det nu handlar om mors dag, det här vackra kortet har agnelia gjort:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny!
Åååååh wow så jättefina kort ni gjort bägge två till era mammor!! Vad glada dom skulle bli!! :)
Min mamma är ju tyvärr borta sedan 7 år så jag gör inga morsdagskort nu mera.
Nu ska jag titta på din utmaning och se vad den handlar om.
Ha det så jättebra.
Kramar från Lena

Anonym sa...

Jenny, som du märker blev jag anonym, det strular vid inloggningen och den godkänner inte mitt lösenord. Konstigt!!
Kramar från Lena BE

Märta sa...

Tack snälla du för det fina kortet! När jag får så fina kort så inte gör det något att kortet kommer lite efter Mors dag! Ska nog försöka hitta en ram och sätta upp kortet på väggen.
Kram! Mamma